poniedziałek, 20 maja 2013

Kiiyuko do Kastera,Alison,Telary,Luny,Rayli,Sandstorma,Marisy,Rill'a i do reszty znajdującej się na Słonecznej Polanie

 -Wstałam rano,gdy świeciło śłonce chyba jest już późno-pomyślałam
 -Dzień Dobry Kochanie-powiedział Kaster
 -Która godzina i Hej-zapytałam
 -Późna-odpowiedział
 -Gdzie jest Custer i Charlotta-spytałam bardzo energicznie(nie oglądając się za siebie)
 -Za tobą-wybuchł śmiechem
 -Mamusiu pójdziemy na Słoneczną Polanę, ponieważ widziałam jak idzie tam Ciocia Telara z Raylą-spytała Charlotta
 -Możemy, a co ty na to  Custer-ztwierdziałam
 -Możemy, pobawię się z innymi szczeniakami-odpowiedział
 -Dobrze to wyruszamy, a ty Kaster się prześpij-rzekłam
 -Okej-odrzekł
 Doszliśmy na Słoneczną Polanę
 -Dzień Dobry wszystkim-zawołaliśmy rownocześnie
 -Cześć-odpowiedzieli
 -Co robicie?-spytałam


<Kto Dokończy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz