sobota, 29 czerwca 2013

Lestill do Shaeniir'e

Spojrzałem na listę. Były tam takie pozycje:
- Piekarnia ,,U Lalusia", ul. Ogonowa 3 - KURIER
- Restauracja ,, Pod Skocznym Kangurkiem", ul. Kwiatowa 19 - KELNER/KA
- Sklep spożywczy ,,U Romka", ul. Ronalda Wilczurka 54 - SPRZEDAWCA/CZYNI
- Pub ,,Uzależnienie", ul. Radagasta Luxa 1256 - BARMAN
Nie wiedziałem co wybrać, przeszedłem więc wszystko, zaczynając od piekarni, lecz okazało się, że ogłoszenie jest już nie ważne. Wybrałem się więc do restauracji, gdzie okazało się, iż zatrudniono przed chwilą 19 - letnią dziewczynę. Sklep spożywczy zbankrutował... Został Pub...
- Oczywiście, że możesz tu chłoptasiu pracować! - powiedział mój przyszły pracodawca.
- Dziękuję... - odrzekłem.
- Prace zaczniesz jutro o 20 do 2 nad ranem...
- Dobrze, a... bede miał dni wolne?
- Tak! Będziesz pracował we wtorki i czwartki...
- Ok... To do widzenia!
Wróciłem do domu wykończony. Shaeniir'e przyszła chwilę po mnie.
- Hej! Nie uwierzysz! Zatrudnili mnie w....

Shaeniir'e? Gdzie cb zatrudnili???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz