sobota, 22 czerwca 2013

Shaeniire do Lestilla i Solitaria

Zaśmiałam się. Był taki uroczy, a ja go tak mocno kochałam!
- Nie wiem. Może dziś powiemy rodzicom o...
- Wiem. - powiedział i pocałował mnie - Dobrze, pójdziemy. Najpierw do mnie, czy do ciebie? - zapytał
- Może do mnie? - zaproponowałam
- Pewnie. - powiedział i wstał. Po chwili zrobiłam to samo, ruszyliśmy do jaskini moich rodziców. Zastaliśmy tam tylko mojego ojca
- Shaeniire! Jak miło! - powiedział tata
- Hej, tato
- Dzień dobry... - powiedział Lestill
- Witaj Lestill. - zwrócił się do mojego partnera
- Tato... Em... Myśmy chcieli ci coś powiedzieć ... - zaczęłam nieśmiało
- Tak?
- Bo my jesteśmy..  em.... Bo ja i Lestill... My spędziliśmy dużo czasu razem i my... - jąkałam się
- My jesteśmy parą - powiedział za mnie mój ukochany

Tata?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz