poniedziałek, 6 maja 2013

Telara do Ali,Terry,Luny,Kiary i .... ostryg (niech wiedzą że jestem po ich stronie w tej wojnie)

Otworzyłam oczy.Byłam w jaskini Kiary. Obok mnie leżała ranna Alison.Terra własnie się nią zajmowała.Ja już byłam opatrzona.Na szyi wciąż miałam fiolkę z wodą życzeń.
-Gdzie jest Luna?
Zapytałam wstając .Chciałam jej dać buteleczkę.
-Nie wstawaj.Leż.Luna jest przed wejściem do jaskini.Zaraz ją zawołam,jak tylko zajmę się Alison.
Poczułam wyrzuty sumienia.Jednak przez chwilę.
-Ali..
-Co sobie myślałaś wchodząc do tego Tunelu?!
-Alison.Nikt nie kazał ci za mną iść.
-Mogłaś!Już!Nie!Żyć!
-To prawda.Ale...
Wtedy do jaskini weszła Luna a za nią Rathil.
-Telara....!
-Weź to.U ciebie będzie bezpieczniejsze.
-Ale...
-Tez uważacie że to był męczący dzień ....
I zaczęłam pleść od rzeczy żeby się odczepili.
-Ciekawe kiedy ostrygi przejmą władze nad światem.(...)A dlaczego słońce nie jest zielone a trawa nie świeci?Mogłyby zamienić się rolami(...)Uaa dobranoc wszystkim.Ja idę do siebie.Me voy del estado.
Przestawiłam się na hiszpański.Spróbowałam wstać.Poczułam przejmujący ból w boku.Wrzasnęłam.
- Maldita lastima!!
Wszyscy patrzyli na mnie w osłupieniu.Tak miało być.Jeśli udało by mi się sprawić żeby uznali mnie za niepoczytalną,może darowaliby sobie kazania.Terra zareagowała błyskawicznie.Podbiegła do mnie i pomogła mi wstać. Następnie położyła mnie na posłaniu oraz sprawdziła łapą czy mam gorączkę.
-REGLA DE OSTRAS!!!Las tortugas son ESTÚPIDO!!!Wszystkie drogi prowadzą do Telary!!!
Cóż byłam naprawdę pomysłowa.Swoimi krzykami obudziłam chyba całą watahę.Teraz  wilki tłoczyły się przy wejściu do jaskini.
-Amado!Ostrygi rządzą!!!Przesuńcie się !Nie widzę luces de oro!Dlaczego te światełka są takie małe.I gdzie jest duże?CO!? Ktoś je ukradł!?Przyznać się kto ukradł moje duże złote światełko(...)
Może i lekko przesadziłam,ale widok ich mi był bezcenny. Rathil,Luna i Alison byli chyba najbardziej wystraszeni moim zachowaniem.Nagle wydarłam się.
-Oszalałam!Oszalałam!
I zaczęłam się złowrogo śmiać.

<Yo prefiero las ostras son ustedes?A tak na poważnie jeśli chce ktoś wiedzieć co wygadywałam tam po hiszpańsku (za wszystkie błędy przepraszam ale no wiecie,oszalałam!) niech zgłosi się do mnie na howrse.Luna Rathil?Jeśli też uważacie że ostrygi rządzą napiszcie!>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz