środa, 8 maja 2013

Drake do Susan

Po południu udałem się na Czarodziejską Polanę i uzbierałem bukiet kwiatów dla mojej wyjątkowej wadery. W zagajniku upolowałem dwa piękne zające. Po tym wszystkim udałem się na jej poszukiwania.
Nad Mostami Wodnymi siedziała ona...Susan. Najpiękniejsza wadera jaką kiedykolwiek spotkałem.
- Cześć Drake! - rzekła, po czym zobaczyła bukiet kwiatów i dwa zające które niosłem - pewnie niesiesz to dla swojej ukochanej wadery?
- Nie, już to jej przyniosłem - po czym wręczyłem jej bukiet i zające.
- Och...Drake.. To naprawdę dla mnie? Jesteś cudowny...
- Susan? - zapytałem
- Tak?
- Czy chcesz zostać moją ukochaną waderą? 
- Och tak! - wykrzyknęła i przytuliła się do mnie.
- Miałem nadzieję, że to powiesz...
- A ja miałam nadzieję, że zapytasz...

Susan dokończysz  ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz