niedziela, 5 maja 2013

Kiiyuko do kogoś


 Doszłam nad brzeg Górskiego Jeziora. Zaczęłam rozmyślać nad tym co się stało na Bagnach Zguby i kim jest ten Ktoś. Długo myślałam ,ale nagle usłyszałam dziwny dźwięk którym zaczęłam się interesować. Wydawało mi się że ten hałas dobiega Zagajnika. Szłam w stronę Zagajniczka. Nagle coś przebiegło mi przed łapami, pomyślałam sobie wtedy że to jakiś zając lub wiewiórka. W tej chwili zaczęłam przewidywać niebezpieczeństwo ,które mogło by komuś zaszkodzić. Miałam nadzieję że to nie to co myślę, czyli jakaś bestia która poluje na naszą zwierzynę albo na nas. Moje przewidywania zaczęły się spełniać. Nagle z krzaków wyskoczyła jakaś bestia , która zaczęła mnie gonić. Zaczęłam uciekać i wołać o pomoc. Wtem zaczęłam tracić siły.
 <Dokończy ktoś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz