piątek, 2 sierpnia 2013

Raven do Luny i Alison


-Moja droga Alison. Nigdy nie narzekałam na to, iż nikt mnie nie lubi. Jednak nawet największe wredoty są towarzyskie, przemieniałam się w Navarę tylko po to, aby nie zwariować przez samotność.-powiedziałam spokojnie.-A jeśli nie wierzysz w Senu, to mogę ci ukazać wspomnienia z mojego życia, ukazać to jak próbował mnie uśmiercić, jak próbował przeciągnąć mnie na swoja stronę. Gdybym się zgodziła, to może byłabym miła, ale wy już byście nie żyły...(westchnęłam) Pomożecie mi się nauczyć zaklęcia to zobaczycie wszystko...
-Ok wchodzę w to!-powiedziała Alison
-Tak tylko niech cię nie zniechęci mój charakter. Musimy poszukać zaklęć mówiących o pamięci i wspomnieniach. Nie wiem niestety, w jakiej księdze lub na jakiej skale są. Nie jestem u długo, a dobrze wiesz, że nikt nie pragnie rozmowy ze mną. Jeśli będziesz wiedziała gdzie je znaleźć to od razu wyruszamy.

Alison? A może Luna ma coś do powiedzenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz