piątek, 7 czerwca 2013

Storm do Rayl'i

Po odejściu u mojej siostry, starałem się tym nie przejmować. Chociaż było dużo racji w tym, co powiedziała. Ale już z Rayl'ą nie musiały walczyć... Eh! Nie będę teraz o tym myślał. Teraz spędzę czas z ukochaną.
- Przepraszam cię za moją siostrę... - powiedziałem i przytuliłem ją mocno
- Dobra, nie mówmy o tym. Idziemy na to polowanie? - zapytała
- Tak. - powiedziałem i pobiegliśmy do zagajnika. Tam udało nam się złapać 3 sarny, 2 lisy i 1 tłustego zająca.
- Łał, będziemy tych zapasów mieli na miesiąc... - powiedziałem
- Oj no, ale nie będziemy musieli tyle polować, i będziemy mogli więcej czasu ze sobą spędzać - szepnęła mi do ucha Rayl'a
- Fakt... - uśmiechnąłem się. Zabraliśmy mięso do jaskini, a potem poszliśmy na długi spacer... Ostatnio odkryłem niedaleko naszej jaskini piękne miejsce :

http://www.tapeta-drzewa-polana-jeziorko.na-telefon.org/tapety/drzewa-polana-jeziorko.jpeg

Rayl'a? Podoba się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz