czwartek, 6 czerwca 2013

Nora do Alison

-Luna ma rację - powiedziałam stanowczym tonem do Maxa
lepiej zostanę w domu
-Dobrze zostaniemy - powiedział i przytakną głową
-Luna może zostaniesz? - zapytałam
Nie niestety nie mogę zostać bo muszę wracać do domu.Przykro mi może innym razem? . - zapytała Luna
-Oczywiście wpadaj kiedy chcesz! - wykrzyknęłam
Gdy przyszliśmy do naszej jaskini Max zapytał Norę:
-Jak się czuję mała? 
-Dobrze właśnie sobie śpi - odpowiedziałam
Po naszej krótkiej rozmowie w drzwiach ukazał się cień wilka, który powiedział:
-Cześć co tam u was? Jak się czuję mała? - zapytał roztargniony wilk
-Kto to? Co to? - zapytałam przerażona 
-To ja 
Zza drzwi wyszedł cień wilka, którym była Alison.
-Aaa to ty a już się bałam. - powiedziałam z wielką ulgą
-Tak to ja. 
Jak już wspominałam jak się czuję mała? - zapytała
-Dobrze a co u ciebie?
-Dobrze - odpowiedziała nie pewnie Alison jakby miała coś do ukrycia
-Dlaczego nasz odwiedzasz? - zapytałam
Masz jakiś cel czy tak po prostu? - dodałam
-yyyyyyyy 

Alison?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz