niedziela, 9 czerwca 2013

Nika do Michaeli

-Wreszcie się obudziłaś Michaela.
 -Co się stało
 -To dosyć długa historia więc później ją tobie opowiem.
Podeszła do nas Terra  z miską zmielonych ziół i bandażem.
  -Jak się czujesz?
  -Boli mnie tak głowa jakby kopnął mnie koń-mówiąc to próbowała wstać.
 -Michaela nie wstawaj!
 -Aaaaaaaa!-ostatniej chwili przed upadkiem złapałam ją.
 -Dziękuje Nika-powiedziała szeptem.
 -Niema za co.
Położyła się,a Terra zabandażowała jej tylną(lewą) nogę.
-Nika opowiedz mi tą dosyć długą historię.Proszę!
 Spojrzała mi w oczy i uśmiechnęła się nalegając,żebym opowiedziała.
  -O rany...No dobrze.
 Ja i Terra patrzyłyśmy na siebie z nie spokojem,czy Michaeli nic nie będzie jak opowiemy co się stało  w ,,Bagnie Zguby''.
     
                      
Michaela? Przepraszam  za końcówkę i długość,ale zostawiłaś mnie w trudnej sytuacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz