poniedziałek, 10 czerwca 2013

Custer do Anabelli

-Wiesz co-odparłem
-Nie nie wiem 
-Ty jesteś bardzo inna
-No dzięki wiesz-odpowiedziała
-Lubię cię -powiedziałem
-Ja też cię lubię, alę trochę inaczej-tłumaczyła
Doszliśmy do Fontanny Szczęścia i napiliśmy się z niej
-Ja cię...-jąkałem
-Ja też....-też jąkała
-Ale ja cię jeszcze całkowicie nie znam-mówiła
-Moja mama ma na imię Kiiyuko, Tata Kaster i mam siostrę Charlotte, która siedzi teraz u Terry-zacząłem
-Ja nie znam swojej rodziny,ale opowiadają mi o niej i tak ich nie znam choć bym chciała
-To już coś o sobie wiemy
Nagle na niebie zauważyłem nową wilczycę której nie znałem. Podleciała do nas i powiedziała chodźcie...
-Ja ją znam- powiedziała Anabella
-Przepraszam-powiedziała ta wilczyca
-Za co ? -zapytała Anabella
-Ja jestem twoją mamą i jest Alfą podniebnej watahy 
-Że co?!

CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz