piątek, 14 czerwca 2013

Michaela do Niki

Oczywiście gdy Nika przyszła razem z Natherem, nie wiedziałam co się dzieje. Potem Terra podała mi zielony napój i od razu się przebudziłam do końca.
Opowiedziano mi o księdze "Ciemności i Jasności". Gdy się dowidziałam od razu byłam pełna zapału do poszukiwań. Poszliśmy zbierać grupę, aby w korytarzach móc się rozdzielić. W grupie 1 zobowiązały się być 3 osoby: Luna, Michaela i Solitario, w 2 też 3: Nather, Nika, Telara a w 3, 2 osoby: Alison i Okami. Poszliśmy do "Tunelu drzewnego". Rozdzieliliśmy się grupami w 3 korytaże. Ja, Luna i Solitario poszliśmy na wprost. Słyszeliśmy tylko pogłosy innych. Solitario dostrzegł jeden, mały, zakurzony przedmiot. Nie mogliśmy go odczytać, było za ciemno i przedmiot był za bardzo zakurzony. Alfa Luna zwołała resztę z korytarzy i wróciliśmy do wioski odczytać księgę.

Nika?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz