wtorek, 11 czerwca 2013

Anabella do Custera i Asemili

-Mamo tęskniłam!
-Ja też!
-Ale dlaczego mnie zostawiłaś?- zapytałam
-Zaczęło się tak wybuchła wojna pomiędzy moją watahą ,a inną.Chcieli cię zabić, ponieważ byłaś następczynią tronu. Nie mówiłam ci masz młodzszego brata. - tłumaczyła się
-A gdzie jest? - spytałam
-Dokładnie to jestem w ciąży! Wiem że będzie to chłopiec- odpowiedziała na wcześniej zadane pytanie 
-Mamo czemu ja nie mam skrzydeł , a ty masz , a po drugie dlaczego mnie zostawiłaś i znalazłaś mnie dopiero teraz.
-Usunęłam ci skrzydła eliksirem i ich już nie odzyskasz przykro mi. Moja matka powiedziała że mogę cię znaleźć tylko , wtedy , gdy się zakochasz. 
-Kocham cię mamo, brakowało mi ciebie !-powiedziałam
-Mi ciebie też!-odrzekła
-Chcecie odwiedzić moją watahę?- spytała
-Czy możemy? - zapytał Custer
-Oczywiście dzieciaki!-odpowiedziała i uśmiechnęła się 
-Mamo , a co z moim ojcem ...
-Czeka na Ciebie na górze
-Nie żyje - zapytałam
-Żyje i trzyma się dobrze 

CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz