poniedziałek, 27 maja 2013

Custer do Kastera i Kiiyuko

-Tato pójdziemy na Tulipanową Polanę-spytałem
 -Nie kochanie musimy czekać na Charlotte-odpowidział
 -Tatuniu Charlotte może nie wrócić-powiedziałem bez troski o siostrę
 -Nie wolno Ci tak mówić. Dostajesz szlaban Custer już chyba ty wiesz za co-wykrzyknął mój ojciec
 -Dobrze-odpowiedziałem ze łzami w oczach i pobiegłem do mamy
 -Custer czemu płaczesz- spytała
 -Tata na mnie krzyczy
 -Kaster czemu na niego krzyczysz- powiedziała
-Ponieważ powiedział że, Charlotte nie wróci-odpowiedział mamie na pytanie
-Mamo ja nie chciałem-szlochałem
 -Nie jestem tak bardzo zła, ale nie wolno tak mówić-powiedziała
 -Przepraszam
 -Nie przepraszaj nas tylko Charlotte-odpowiedziała
 -Dobrze-uśmiechając się i biegnąc po Charlotte, bo chyba wiedziałem gdzie jest, ale nie jestem pewien.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz