poniedziałek, 27 maja 2013

Custer do Karu i Charlotte

 -Co to jest?-spytałem nie dowierzając
 -Nie wiem, a poza tym Hej-odpowiedziała
 -Hej i Hej Karu-powiedziałem
 -Hejka-uśmiechnął
 -Skąd wiedziałeś że tu jestem-zapytała
 -Przeczucie-odpowiedziałem i uśmiechnąłem się
 -Halo ja tu jestem- zawołał potwór
 -Naprawdę widzę cię chyba nie jestem ślepy-odpowiedziałem
 -Karu twoja mama Cie szuka, Charlotte mama Cie szuka-rzekłem
 -To trzeba wracać-odrzekł Karu
 -Będziemy mieć przechlapane-zamartwiała się Charlotte
-Potworku skąd się tu wziąłeś-zapytałem
 -Chciałem iść do mojego przyjaciela, ale zgubiłem drogę-odpowiedział
 -A gdzie mieszka- spytałem
 -Za Górami Przerażenia-odpowiedział
 -Idź cały czas prosto to dojdziesz do swojego przyjaciela-dałem mu wskazówki jak dojść i się uśmiechnąłem
 -Cześć- zawołał
 -Do zobaczenia-wrzasnęliśmy i zaczęliśmy się chichotać
-Musimy wracać-powiedziałem próbując zachować powagę
-To ruszajmy-rzekł Karu, ale zaraz po tym zaczął się śmiać
 -Idziemy-wykrzyknęła Charlotte
I znowu zaczęliśmy się śmiać

A tak wyglądał potwór:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz