sobota, 17 sierpnia 2013

Charlotte do Karu i Kiiyuko


-Pójdziemy do mojej mamy. Chciałabym towarzysza!- powiedziałam do mojego ukochanego.
-Dobrze co tylko ze chcesz!- powiedział.
-Tylko wiesz że moja mama nie wie że jesteśmy parą, może być trochę zła.- tłumaczyłam.
-Moi rodzice też nie wiedzą.
-Ooo! Już jesteśmy. - powiedziałam.
-Ładnie tu.
-Cześć mamo i tato !- przywitałam się z mamą i tatą.
-Hej! kochanie! Wreszcie nas odwiedziłaś!- marudził mój ojciec.
-Przepraszam jakoś tak nie miałam czasu. Co tam u Custera?- zapytałam.
-Dobrze, ma dziewczynę i czwórkę dzieci. -powiedziała ze spokojem.
-Że co ?!?!?!- krzyknęłam.
 -No wiem. Co tam u ciebie?- spytała się.
-Ja i Karu jesteśmy parą. - odpowiedziałam.
-Cieszę się!-powiedziała z dziwnym uśmieszkiem.
-Mamo, chciałabym towarzysza. - powiedziałam.
-Kochanie dobrze, ale ty sama musisz sobie go znaleźć. - uśmiechnęła sie.
- Dobrze! To pa. Ja i Custer idziemy odwiedzić mojego brata.
-Córeczko, ale go teraz nie ma, poszedł na spacer ze swoją dziewczyną. Pa!
 
Karu?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz