sobota, 17 sierpnia 2013

Angel do Blade'a

Siedziałam w jaskini i myślałam nad zaproszeniem Blade'a.Gdy miałam podjąć decyzje basior pojawił się przy wejściu do jaskini.
-Hej,co u ciebie?-rzucił nieśmiało. 
-U mnie nic.A jak u ciebie?-zapytałam. 
-Podobnie-odpowiedział. 
-Wejdź jeśli chcesz-zaprosiłam basiora do środka. 
-Bardzo chętnie-odparł już nieco pewniej. 
Kiedy usiedliśmy w jaskini w myślach podjęłam decyzje. 
-Blade pamiętasz twoje zaproszenie na spacer?-zaczęłam. 
-Tak-odpowiedział zdziwiony. 
-Bardzo chętnie z tobą pójdę-powiedziałam uśmiechnięta. 
-Więc ruszajmy-odpowiedział. 
Gdy zbliżaliśmy się do Mostów Wodnych Blade nagle stanął. Kiedy odwrócił się miał w pyszczku piękny biały kwiat.
-Proszę-powiedział i wpiął mi kwiat we włosy. 
-Dziękuję-powiedziałam i zarumieniłam się. 
Kiedy doszliśmy do Mostów Wodnych słońce zachodziło. Staliśmy bez słowa dłuższą chwilę.
-Jak tu romantycznie...-powiedziałam. 
-Tak...-odpowiedział Blade
Nagle poczułam coś w sercu. Jakby zaczęło bić mocniej. "Zakochałam się..."-pomyślałam. Nigdy nie myślałam o tym, że znajdę basiora, w którym się zakocham, a on stał właśnie koło mnie.
-Blade...-zaczęłam. 
-Co się stało Angel?-zapytał troskliwie. 
-Ja...ja zakochałam się w tobie. -powiedziałam i czekałam na reakcję osłupiałego basiora. 

Blade?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz