niedziela, 11 sierpnia 2013

Angel do Yuki

Siedziałam przyczajona w krzakach.Miałam skoczyć na pięknego jelenia lecz jakaś biała wadera wyskoczyła zza drzew.Gdy mnie zobaczyła skuliła uszy.
-Właśnie spłoszyłaś mi obiad!-warknęłam
-Przepraszam.Nie zauważyłam...-odpowiedziała. 
Szybko się jednak uspokoiłam i powiedziałam spokojnie:
-Jestem Angel,a ty?
-Nazywam się Yuki-powiedział. 
Zwinnie wyskoczyłam z krzaków i przyjrzałam się jej.
-Chciałabyś się przejść?-zapytałam Yukę 
-Tak.
-Gdzie pójdziemy?-zapytała. 
-O to się nie martw.-rzuciłam i odeszłam w stronę Naturalnego Mostu. 
-Poczekaj!-zawołała wadera i podbiegła do mnie. 
Razem przeszłyśmy pod Naturalnym Mostem ,dalej przez Czarodziejską Polanę i koło Górskiego Jeziora.Gdy wróciłyśmy do lasu Yuki zapytała.
-Angel, czy chciałabyś zostać moją przyjaciółką?
-Pewnie!-odpowiedziałam 
-Chciałabyś jutro zapolować na zające?-zapytałam. 

Yuki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz