sobota, 20 lipca 2013

Nevar'a (Raven) do Luny

-Mogę dołączyć?!?-zapytałam szczęśliwa
-Oczywiście.-powiedziała Luna
-W końcu, w końcu nie będę samotna.-powiedziałam płacząc ze szczęścia.-Przez 9 lat mi tego brakowało...
-A ile ty masz lat?
-10..-powiedziałam i dopiero wtedy sobie zdałam sprawę co. Luna przecież nie jest głupia i od razu pozna kim ja jestem.
-No to tyle co pewna wilczyca..-mruknęła podejrzliwie po czym dodała.-dobrze by było, abyś poznała innych członków watahy.
-Ależ ja już wszystkich znam, wszyscy byli na polowaniu,
-Nie do końca wszyscy. Nie było Raven, a chcę, żebyś wiedziała jaka ona jest i zdecydowała czy będziesz z nią rozmawiać czy nie.
-Nie nie trzeba...za to z chęcią poznam waszą zielarkę.-powiedziałam, uśmiechając się głupawo.

Luna?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz