czwartek, 6 lutego 2014

"Żegnam was, już wiem, nie załatwię wszystkich pilnych spraw..."

Witam was po raz ostatni.

Niestety, (a może dla niektórych to dobra wiadomość?), odchodzę z watahy.
Jest wiele powodów, między innymi szkoła, natłok nauki, ale także wasze zaniedbanie. Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że mnie olewacie... Natrudziłam się, żeby załatwić wam taki piękny szablon, powiadamiałam was o  wszystkich postępach, przypominałam o opowiadaniach, a wy mieliście mnie w nosie... Jest mi z tego powodu niezmiernie przykro.
Chcę także powiadomić, że odchodzi Shayde, oraz wszystkie moje wilki...

Zadowoleni?

Po raz ostatni żegnam,
Alison, była beta... (Niestety niedoceniana)

PS W tym pście nie chodzi mi o użalanie się nad moją osobą, ale uświadomienie wam prawdy...

,,Żegnam was, już wiem, nie załatwię wszystkich pilnych spraw
idę sam, właśnie tam gdzie czekają mnie
Tam przyjaciół kilku mam od lat,
dla nich zawsze śpiewam dla nich gram
Jeszcze raz żegnam was, nie spotkamy się"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz